Cechy produktu
ARTEC G35 | Standardowy kierunek obrotów | A/R 0.75 | V-Band / V-Band | Odlewana stalowa obudowa turbiny
Oficjalna, licencjonowana współpraca z Garrett Motion
Sprawdzona wydajność i niezawodność dzięki oryginalnemu rdzeniowi Garrett Motion G35-1050 CHRA (880695-5002S)
Według naszych testów, obudowy turbin ARTEC o A/R 0.75 i 0.9 idealnie sprawdzają się w silnikach rzędowych sześciocylindrowych, takich jak Nissan RB czy Toyota JZ
Specyfikacja techniczna
Moc maksymalna: 700–1050 KM
Pojemność silnika: 2.0 L – 5.5 L
Sprężarka:
-
Inducer (wlot): 68 mm
-
Exducer (wylot): 84 mm
-
Trim: 65
-
A/R: 0.72
Turbina:
-
Inducer: 68 mm
-
Exducer: 62 mm
-
Trim: 84
-
A/R: 0.75
Zawartość zestawu
-
1x Kompletny zestaw turbosprężarki ARTEC x Garrett G35-1050 o standardowym kierunku obrotów
⚠️ Ostrzeżenie:
Maksymalna dopuszczalna prędkość turbiny to 130 000 obr./min (130 krpm).
Użytkowanie powyżej tej prędkości odbywa się na własne ryzyko i może prowadzić do uszkodzenia oraz przedwczesnego zużycia.
Aby chronić turbosprężarkę przed przekroczeniem obrotów, można zainstalować czujnik prędkości obrotowej w obudowie sprężarki – czujniki sprzedawane osobno.
Uwaga: Rzeczywiste osiągi tego produktu zależą w dużej mierze od modyfikacji pojazdu oraz strojenia.
Podane wartości mocy zostały obliczone na podstawie wydajności sprężarki (tzw. choke flow) i odnoszą się do potencjalnej mocy na kole zamachowym (flywheel HP), nie na kołach.