Cechy produktu
ARTEC G35 | Odwrócony kierunek obrotów (Reverse Rotation) | A/R 0.75 | V-Band / V-Band | Odlewana stalowa obudowa turbiny
Oficjalna, licencjonowana współpraca z Garrett Motion
Sprawdzona wydajność i niezawodność dzięki oryginalnemu rdzeniowi Garrett Motion G35-900 CHRA (880696-5001S)
Obudowy turbin ARTEC o A/R 0.75 i 0.9, według naszych testów, idealnie sprawdzają się w silnikach rzędowych 6‑cylindrowych, takich jak Nissan RB czy Toyota JZ
Specyfikacja techniczna
Moc maksymalna: 550 – 900 KM
Pojemność silnika: 2.0 L – 5.5 L
Sprężarka:
-
Inducer (wlot): 62 mm
-
Exducer (wylot): 76 mm
-
Trim: 65
-
A/R: 0.72
Turbina:
-
Inducer: 68 mm
-
Exducer: 62 mm
-
Trim: 84
-
A/R: 0.75
Zawartość zestawu
-
1x Kompletna turbosprężarka ARTEC x Garrett G35-900 z odwróconym kierunkiem obrotów
⚠️ Ostrzeżenie:
Maksymalna dopuszczalna prędkość obrotowa turbiny to 145 000 obr./min (145 krpm).
Użytkowanie powyżej tej wartości odbywa się na własne ryzyko i może prowadzić do uszkodzenia oraz przedwczesnej awarii.
Aby zabezpieczyć turbosprężarkę przed przekroczeniem dopuszczalnych obrotów, można zainstalować czujnik prędkości wału w obudowie sprężarki – czujniki sprzedawane osobno.
Uwaga:
Rzeczywiste osiągi tego produktu w dużej mierze zależą od modyfikacji pojazdu i strojenia.
Podane wartości mocy bazują wyłącznie na przepływie granicznym (choke flow) z mapy sprężarki i przedstawiają potencjalną moc na kole zamachowym (flywheel horsepower), a nie moc na kołach.