Cechy produktu
Oryginalny projekt firmy ARTEC Performance z zastosowaniem oryginalnego rdzenia turbosprężarki Garrett Motion G25-550:
-
Obudowa sprężarki zaprojektowana przez ARTEC, wraz z siłownikiem wastegate, kompatybilna ze wszystkimi fabrycznymi dolotami powietrza oraz orurowaniem intercoolera (lub o fabrycznym układzie)
-
Obudowa turbiny zaprojektowana przez ARTEC, kompatybilna ze wszystkimi fabrycznymi układami wydechowymi (lub o fabrycznym położeniu)
-
Zawór upustowy (blow-off) Turbosmart x ARTEC Edition EM Series – montaż typu plug-and-play
-
Kompatybilna z fabrycznym sterownikiem silnika (ECU), po strojeniu przy użyciu oprogramowania ECUtek lub podobnego
-
Zaprojektowana do pracy na standardowym paliwie ze stacji, przy zachowaniu reakcji turbosprężarki zbliżonej do seryjnej
-
Przewidziana moc: 400 KM na kołach przy ciśnieniu do 2.2 bara
-
Zestaw kompletny, zawierający przewody olejowe i wodne – prawdziwe rozwiązanie typu plug and play
Kompatybilność
Dla wszystkich wersji silnika Toyota G16E-GTS:
-
2020+ Toyota GR Yaris
-
2023+ Toyota GR Corolla
-
2024+ Lexus LBX Morizo RR
Zestaw zawiera
-
1x Zestaw turbosprężarki ARTEC Sport 400 typu bolt-on dla silnika Toyota G16E
-
1x Przewód spustowy oleju ARTEC dla Toyota G16E
-
1x Przewód doprowadzający olej ARTEC dla Toyota G16E
-
1x Zestaw przewodów doprowadzających i odprowadzających wodę ARTEC dla Toyota G16E
-
1x Pudełko z akcesoriami ARTEC