Sekwencyjne skrzynie biegów Xshift - oficjalny dystrybutor w Polsce

Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem Xshift Gearboxes w Polsce. Oferujemy pełną gamę produktów tej renomowanej marki – od sekwencyjnych skrzyń biegów do motorsportu, przez dyferencjały, aż po kompletne układy napędowe. Dzięki bezpośredniej współpracy z fabryką Xshift w Czechach zapewniamy szybką realizację zamówień, konkurencyjne ceny oraz profesjonalne wsparcie techniczne.

Dlaczego warto kupić skrzynie biegów Xshift właśnie u nas?

  • Krótszy czas realizacji – zamówienia obsługiwane są szybciej niż przez pośredników, bo współpracujemy bezpośrednio z fabryką Xshift.

  • Przejrzyste ceny – jasna oferta w złotówkach lub euro, bez ukrytych kosztów.

  • Profesjonalne doradztwo – pomożemy wybrać odpowiednią konfigurację skrzyni biegów Xshift dopasowaną do auta i rodzaju zawodów.

  • Łatwy kontakt – obsługa w języku polskim, szybkie odpowiedzi telefonicznie i mailowo.

  • Bezpieczeństwo zakupu – pełna faktura, gwarancja producenta i opieka posprzedażowa na miejscu w Polsce.

Xshift Gearboxes to Czeski producent z ponad 20-letnim doświadczeniem w inżynierii precyzyjnej. Firma projektuje i produkuje wyczynowe skrzynie biegów do motorsportu i dyferencjały. Wszystkie komponenty powstają w Czechach, z użyciem wysokiej jakości stali i aluminium lotniczego, pod ścisłą kontrolą jakości. Rezultat? Maksymalna niezawodność i trwałość zarówno na torze, jak i rajdach.

Xshift Gearboxes – precyzja w motorsporcie

Serwis Xshift w Polsce

Jako autoryzowany punkt serwisowy Xshift w Polsce oferujemy:

  • montaż i pierwsze uruchomienie skrzyń biegów Xshift,

  • przeglądy okresowe i konserwację,

  • pełne naprawy oraz diagnostykę,

  • naprawy gwarancyjne zgodne z polityką producenta,

  • dostęp do wszystkich oryginalnych części i specjalistycznych narzędzi.

Dzięki naszemu doświadczeniu w motorsporcie wiemy, jak działać szybko i skutecznie – bez konieczności odsyłania skrzyni do producenta.

GR YARIS/GR COROLLA

Sekwencyjna skrzynia biegów GR Yaris i GR Corolla to idealne rozwiązanie dla właścicieli sportowych modeli Toyoty z silnikiem G16E. Dostępne są konfiguracje 5-, 6- oraz 7-biegowe, wszystkie w pełni plug-and-play, zintegrowane z dyferencjałem LSD, pompą olejową i czujnikami.

  • Wytrzymałość: do 1400 Nm

  • Dedykowane do sportu i ekstremalnych projektów

  • Najlepsza skrzynia sekwencyjna do Turbo GR Yaris i GR Corolli dla osób, które chcą maksymalnie wykorzystać potencjał auta

Subaru

XSHIFT przygotował rozwiązania dla klasycznego Subaru Impreza WRX STI, które od lat króluje w rajdach.

  • R4 PRO 6-biegowa – wytrzymałość 1000 Nm

  • +PLUS 6-biegowa – do 1200 Nm, lżejsza o 5,5 kg względem OEM, ultraszybka zmiana biegów w czasie 30–40 ms

  • +PLUS HELICAL – przekładnia z uzębieniem helicalnym, do 1200 Nm

Mitsubishi EVO

Dla kultowego Mitsubishi Evo oferujemy skrzynie sekwencyjne dla wersji IV–IX oraz Evo X:

  • +PLUS 6-biegowa – do 900 Nm, najszybsza sekwencyjna skrzynia na rynku dla Evo

  • STRONG 5-biegowa SHD – najbardziej wytrzymała, 1200–1400 Nm, stworzona do ekstremalnych warunków motorsportu

Porsche 911

Dla sportowych modeli Porsche 911 (996/997, GT2/GT3) XSHIFT stworzył przekładnię PS7-GT:

  • 7-biegowa skrzynia sekwencyjna

  • Do 800 Nm

  • Stworzona dla profesjonalnych kierowców wyścigowych, którzy wymagają maksymalnej precyzji i niezawodności

Uniwersalne 2WD

Dla samochodów wyścigowych z napędem na przód lub tył i silnikiem montowanym poprzecznie:

  • 5-, 6- lub 7-biegowa wersja

  • Wytrzymałość: 480 Nm

  • Ultra szybkie zmiany biegów, konstrukcja lekka i niezawodna, idealna do aut 2WD w motorsporcie

Akcesoria XSHIFT – Dogboxy, lewarki, wybieraki, dyferencjały, obudowy transferu

H-Pattern Dogboxes

Dla purystów i klasycznych rajdówek oferujemy dogboxy H-pattern – 5- i 6-biegowe, wytrzymujące do 1200 Nm. To skrzynie bez synchronizatorów, przeznaczone do ekstremalnych warunków rajdowych i driftowych, w pełni plug-and-play.

Lewarki / Shiftery

Precyzyjne, krótko-skokowe shiftery kompatybilne z sekwencyjnymi i H-pattern dogboxami. Dostępne wersje mechaniczne oraz z czujnikami do flat-shift/no-lift shift.

Dyferencjały LSD

Mechanizmy różnicowe o zwiększonym tarciu (plate type LSD) oraz helical LSD, z możliwością regulacji pre-loadu i konfiguracją 1-way, 1.5-way lub 2-way.

Obudowy transferu

Wzmocnione transfer cases wykonane z aluminium lotniczego 7075 lub stopów magnezu. Zapewniają większą odporność na temperaturę i obciążenia. Dostępne z przełożeniem OEM lub sportowym (np. krótszy final drive).

Sprawdź katalog online

Jak to działa?

Koszyk