Sekwencyjne skrzynie biegów Xshift - oficjalny dystrybutor w Polsce
Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem Xshift Gearboxes w Polsce. Oferujemy pełną gamę produktów tej renomowanej marki – od sekwencyjnych skrzyń biegów do motorsportu, przez dyferencjały, aż po kompletne układy napędowe. Dzięki bezpośredniej współpracy z fabryką Xshift w Czechach zapewniamy szybką realizację zamówień, konkurencyjne ceny oraz profesjonalne wsparcie techniczne.
Dlaczego warto kupić skrzynie biegów Xshift właśnie u nas?
Krótszy czas realizacji – zamówienia obsługiwane są szybciej niż przez pośredników, bo współpracujemy bezpośrednio z fabryką Xshift.
Przejrzyste ceny – jasna oferta w złotówkach lub euro, bez ukrytych kosztów.
Profesjonalne doradztwo – pomożemy wybrać odpowiednią konfigurację skrzyni biegów Xshift dopasowaną do auta i rodzaju zawodów.
Łatwy kontakt – obsługa w języku polskim, szybkie odpowiedzi telefonicznie i mailowo.
Bezpieczeństwo zakupu – pełna faktura, gwarancja producenta i opieka posprzedażowa na miejscu w Polsce.
Xshift Gearboxes to Czeski producent z ponad 20-letnim doświadczeniem w inżynierii precyzyjnej. Firma projektuje i produkuje wyczynowe skrzynie biegów do motorsportu i dyferencjały. Wszystkie komponenty powstają w Czechach, z użyciem wysokiej jakości stali i aluminium lotniczego, pod ścisłą kontrolą jakości. Rezultat? Maksymalna niezawodność i trwałość zarówno na torze, jak i rajdach.
Xshift Gearboxes – precyzja w motorsporcie
Serwis Xshift w Polsce
Jako autoryzowany punkt serwisowy Xshift w Polsce oferujemy:
montaż i pierwsze uruchomienie skrzyń biegów Xshift,
przeglądy okresowe i konserwację,
pełne naprawy oraz diagnostykę,
naprawy gwarancyjne zgodne z polityką producenta,
dostęp do wszystkich oryginalnych części i specjalistycznych narzędzi.
Dzięki naszemu doświadczeniu w motorsporcie wiemy, jak działać szybko i skutecznie – bez konieczności odsyłania skrzyni do producenta.
GR YARIS/GR COROLLA
Sekwencyjna skrzynia biegów GR Yaris i GR Corolla to idealne rozwiązanie dla właścicieli sportowych modeli Toyoty z silnikiem G16E. Dostępne są konfiguracje 5-, 6- oraz 7-biegowe, wszystkie w pełni plug-and-play, zintegrowane z dyferencjałem LSD, pompą olejową i czujnikami.
Wytrzymałość: do 1400 Nm
Dedykowane do sportu i ekstremalnych projektów
Najlepsza skrzynia sekwencyjna do Turbo GR Yaris i GR Corolli dla osób, które chcą maksymalnie wykorzystać potencjał auta
Subaru
XSHIFT przygotował rozwiązania dla klasycznego Subaru Impreza WRX STI, które od lat króluje w rajdach.
R4 PRO 6-biegowa – wytrzymałość 1000 Nm
+PLUS 6-biegowa – do 1200 Nm, lżejsza o 5,5 kg względem OEM, ultraszybka zmiana biegów w czasie 30–40 ms
+PLUS HELICAL – przekładnia z uzębieniem helicalnym, do 1200 Nm
Mitsubishi EVO
Dla kultowego Mitsubishi Evo oferujemy skrzynie sekwencyjne dla wersji IV–IX oraz Evo X:
+PLUS 6-biegowa – do 900 Nm, najszybsza sekwencyjna skrzynia na rynku dla Evo
STRONG 5-biegowa SHD – najbardziej wytrzymała, 1200–1400 Nm, stworzona do ekstremalnych warunków motorsportu
Porsche 911
Dla sportowych modeli Porsche 911 (996/997, GT2/GT3) XSHIFT stworzył przekładnię PS7-GT:
7-biegowa skrzynia sekwencyjna
Do 800 Nm
Stworzona dla profesjonalnych kierowców wyścigowych, którzy wymagają maksymalnej precyzji i niezawodności
Uniwersalne 2WD
Dla samochodów wyścigowych z napędem na przód lub tył i silnikiem montowanym poprzecznie:
5-, 6- lub 7-biegowa wersja
Wytrzymałość: 480 Nm
Ultra szybkie zmiany biegów, konstrukcja lekka i niezawodna, idealna do aut 2WD w motorsporcie
Akcesoria XSHIFT – Dogboxy, lewarki, wybieraki, dyferencjały, obudowy transferu
H-Pattern Dogboxes
Dla purystów i klasycznych rajdówek oferujemy dogboxy H-pattern – 5- i 6-biegowe, wytrzymujące do 1200 Nm. To skrzynie bez synchronizatorów, przeznaczone do ekstremalnych warunków rajdowych i driftowych, w pełni plug-and-play.
Lewarki / Shiftery
Precyzyjne, krótko-skokowe shiftery kompatybilne z sekwencyjnymi i H-pattern dogboxami. Dostępne wersje mechaniczne oraz z czujnikami do flat-shift/no-lift shift.
Dyferencjały LSD
Mechanizmy różnicowe o zwiększonym tarciu (plate type LSD) oraz helical LSD, z możliwością regulacji pre-loadu i konfiguracją 1-way, 1.5-way lub 2-way.
Obudowy transferu
Wzmocnione transfer cases wykonane z aluminium lotniczego 7075 lub stopów magnezu. Zapewniają większą odporność na temperaturę i obciążenia. Dostępne z przełożeniem OEM lub sportowym (np. krótszy final drive).